Заміна букета

Можлива у таких випадках:
  1. одержаний букет несвіжий, бутони опущені;
  2. склад композиції на 50% або більше видозмінений, квіти, що використовуються, не були узгоджені.
Протягом 20 годин після отримання невідповідного презенту заповніть форму зворотного зв'язку чи рекламацію. До опису прикріпіть фото, що підтверджують. Також зверніться до менеджера, щоб представник магазину швидше вирішив ситуацію. Коли кур'єр привезе оновлену композицію, обов'язково поверніть невідповідний товар, навіть якщо букет зав'яв, зіпсувався та втратив презентабельний вигляд.

Імовірність зіткнутися з описаною проблемою є мінімальною. Але компанія бере до уваги людський фактор, пробки та інші фактори, здатні спровокувати неприємну ситуацію.

Повернення товару з повною компенсацією

Підстави для повернення з наступною компенсацією:
  • квіти зав'яли, виглядають несвіжими;
  • композиція складається з кольорів, які не погоджені із замовником.

Якщо клієнт звернувся із претензією протягом 20 годин після доставки, повернення виконується за наступним протоколом:
  1. Замовник оформляє рекламацію з фото та відправляє її на пошту компанії.
  2. Замовлений букет повертається назад кур'єром, незалежно від стану композиції.
  3. У разі схвалення форс-мажору оплати повертається протягом 5 робочих днів.

Виплата компенсації

Srez.com.ua повертає оплату у таких випадках:
  • замовлення не доставлено з вини кур'єра чи менеджера;
  • одержувач відмовився приймати подарунок, при дзвоні перед доставкою;
  • замовник випадково двічі сплатив за букет.
Гроші повертаються тим самим способом, як і вносилися під час оплати (на картку, розрахунковий рахунок).
Для вирішення будь-яких питань зв'яжіться з менеджерами по телефону, через email або Viber.